FANDOM

Спорлинги
Спорлінгі - валюта двох останніх етапів гри. На етапі "Цивілізація" ви починаєте з 3000, на космосі - з 100000. Торговці обожнюють спорлінгі. Знак спорлінгів - Спорлинг.

Застосування

За допомогою спорлінгів можливо купувати різні поліпшення і поліпшення для корабля.

Етап "Цивілізація"

Купувати техніку, зводити будівлі і захисні вежі, використовувати суперзброю, приносити дари іншим цивілізаціям, а так само купувати міста.

Етап "Космос"

Лагодити свій космічний корабель, робити перезарядку, торгуватися з дружніми імперіями, купувати зоряні системи, робити подарунки дружнім імперіям, купувати пряність, купувати інструменти та багато іншого. Спорлінгі швидко заробляються, якщо у вас велика імперія.

Отримання

Етап "Цивілізація"

Спорлінгі можна отримувати від торгівлі, джерел прянощі і заводів в містах. Також великий прибуток приносить ефективне використання торгових угод.

Етап "Космос"

Спорлінгі можна отримати, торгуючи пряністю, виконуючи завдання космічних імперій (Грокси платять більше за всіх), торгуючи пряністю і артефактами з ними. Спорлінгі залишаються від знищених колоній і іноді космічних кораблів.

Також їх можна отримати за допомогою чит-коду "moreMoney" або спеціальної модифікації.

Цікаві факти

  • При написанні замість знаку $ буде введений знак спорлінга.
  • Знак спорлінга ідентичний знаку сімоліона з ігор серії The Sims.
  • На нагородах "Заповзятий торговець" і "Торговець-герой" знак долара, хоча в Spore їх не існує.
  • Передбачається, що спорлінгі існують тільки у вигляді монет, так як в редакторі пригод є тільки монета, а на етапі "Цивілізація", при покупці міста, ваш новий підданий піднесе мішки з грошима.