Spore Wiki
Advertisement
Двухзвёздная система.jpg

Подвійна зоря — рідкісний галактичний об'єкт у грі Spore. Згідно ігровому всесвіту подвійна зоря це зоряна система, в якій в центрі зображено дві зорі. Компоненти подвійної зорі мають одну назву, але з позначенням A і B.

За відкриття подібних систем гравець отримає досягнення. Подвійна зоря зустрічається гравцю частіше, а ніж чорна діра або протопланетний диск.

Подвійні зорі поділяються на типи, що позначаються двома буквами. Нова знайдена система подвійних зірок надасть один бал досягнення Першовідкривач.

Типи подвійних зірок:

  • Подвійна зоря OO — система з двох блакитних гігантів.
  • Подвійна зоря OG — система з блакитного гіганта та жовтої зорі головної послідовності.
  • Подвійна зоря OM — система з блакитного гіганта та червоного карлика.
  • Подвійна зоря MM — система з двох червоних карликів.
  • Подвійна зоря GM — система з жовтої зорі головної послідовності та червоного карлика.
  • Подвійна зоря GG — система з двох жовтих зірок головної послідовності.

Реальний всесвіт

  • У справжньому всесвіті подвійні зорі — це система з двох гравітаційно пов'язаних зірок, які обертаються навколо спільного центру мас по еліптичних орбітах.
  • На відміну від ігрового всесвіту де планети обертаються навколо обох зірок подвійної зорі, у реальному всесвіті планети у подвійних зірок, якщо вони є, обертаються кожна навколо своєї зорі, оскільки знаходяться значно ближче до своєї зорі, а ніж зорі одна до одної.
  • Також бувають оптично подвійні зорі, тобто коли дві фізично не пов'язані між собою зорі випадково проєктуються на небосхилі поряд.
Advertisement