FANDOM

Епічний убивця
Epic Killer
Значок нагороди

Короткий опис

Вбийте монстра на етапі "Істота".

Епічний убивця - нагорода, яка дається за вбивство монстра на етапі "Істота".

Деякі гравці спантеличуються: "Як же можна вбити такого монстра якщо він вбиває мене з першого удару ?!" Насправді, все не так вже й важко, є кілька способів вбивства монстра.

Спосіб 1: Вам потрібна здатність "Плювок" (Бажано 5 рівень). Тим самим, ви стріляєте в цього монстра здалеку і відходьте, знову стріляєте і відходьте (замкнуте коло, поки його не вбиваєш).

Спосіб 2: Так само потрібна здатність "Плювок", але тепер для трохи іншого призначення, ви вишукували монстра і стріляєте в нього плювком, і коли він йде за вами йдіть у бік свого гнізда, там ваші підопічні будуть його бити, і якщо вони будуть його бити без перерви, то швидше за все він буде видавати тільки дуже гучний звук, але зверніть увагу, таким способом отримати нагороду ймовірність до 20% (так як з вашого племені його може вбити хтось інший), якщо тільки ви не граєте в Spore з додатком "Galactic Adventures", тоді це не має значення (Головне що б хтось з вашої зграї вбив цього монстра).

Спосіб 3: Потрібна здатність "Плювок". Ви вишукуєте і стріляєте. Далі знаходимо гору (тільки дивіться за монстром, щоб не втік), збираємося на неї і стріляємо. Цей спосіб легше ніж перший, тому що: "Замкнуте коло" небезпечніша, а монстри не можуть по горах ходити (це факт). Отже, стріляємо до повного знищення. Порада: розпустіть зграю, можете і не розпускати але вона помре - це точно).

Примітка Редагувати

  • Нагорода не дається за вбивство монстра на інших етапах.