FANDOM

Джерело прянощі

Джерело прянощі на етапі "Істота"

Джерело прянощі — природний об'єкт, присутній майже на усіх планетах. Є місцем видобутку ресурсу «Прянощі».

Етапи "Істота" та "Плем'я"

Джерело прянощі зустрічаються з середньою частотою. На етапі "Істота" за його допомогою ви зможете підстрибнути високо вгору і за допомогою крил пролетіти близько 200 метрів і отримати відзнаку «Політ джмеля».

На етапі Плем'я можна використовувати джерело прянощі так само як і на етапі "Істота", тобто за допомогою нього підстрибнути високо вгору.

Етапи "Цивілізація" та "Космос"

Сховище прянощі

Сховище прянощі

Джерело приймає своє справжнє значення саме на цих етапах. З будівництвом першого міста ви легко зможете захопити джерело і побудувати на ньому шахту (правда, з часом пряність в джерелі виснажиться). А на інших планетах колоністи самі будуть споруджувати шахти і транспортувати прянощі в свої заводи, а після переробки - вкладати в контейнери, щоб передати Вам. Інструмент «Сховище прянощі» збільшує місткість колоніальних складів e 2 рази (кожна колонія має місткість рівну 5 одиниць прянощі, тому місткість колоніальних складів залежить від кількості колоній на планеті). Дивно, що на етапі "Цивілізація" колоністи ставлять спеціальний пристрій для видобутку прянощі, а на етапі "Космос" їх немає. Замість них - мішки на канаті.

Космічні пригоди

На жаль, в редакторі пригод розробники забули додати об'єкт «Джерело прянощі». Але Ви можете створити його імітацію, використовуючи кольоровий дим (тут є навіть білий дим), стрибунець і характерний звук. Ще в редакторі існує об'єкт «Шахта прянощі» і контейнери для прянощі.

Цікаві факти

  • Якщо на етапі "Космос" висадити голограму або істоту на джерело прянощі, то вона не злетить.
  • Вид прянощі ідентичний кольору диму над джерелом цього виду прянощі.
  • Існує помилка внаслідок якої утворюється Біла пряність.

Дивіться також