FANDOM

DNA puanları, oyuncunun hücre ve yaratık evrelerinde kullandığı para birimi. Bu puanlar yaratık ya da hücreye değişik vücut parçacıkları (gözler, kulaklar, aksesuarlar, vb.) almakta kullanılıyor. DNA puanı, oyuncu bulunduğu evrede ilerledikçe, ve belli görevleri yerine getirdikçe kazanılıyor, yemek yemek gibi. Yaratık evresinde, yaratığınız diğer türlerle arkadaş olarak veya diğer türleri öldürerek de bu puanları kazanabilir.

Hücre ya da yaratık düzenleyicisindeyken, sahip olduğunuz DNA puanı ekranın sol alt köşesinde yazıyor. Bir vücut parçacığını alıp sattığınızda, DNA puanınız da ona göre azalıyor ya da artıyor. Bir parça satarken, alırken verdiğiniz puanın tümünü geri alıyorsunuz, yani birkaç ucuz parçayı satıp pahalı bir parça alabilirsiniz. Bu sisteme göre, hiçbir zaman DNA kaybetmemiş olursunuz, çünkü bunlar her zaman yaratığınızın bir parçası olur, ve istediğiniz zaman alıp satabilirsiniz. Oysa bina veya araç düzenleyicisinde, verdiğiniz Sporebucks (sıporbaks)'ın - Spore para birimi - yalnızca %50'sini geri alabilirsiniz.