Wiki Spore
Advertisement

'Przestępca. Gangster. Więzień.' 'Zrin'.Kiedy Darkspore podbiło Krios, strażnicy więzienni Zrina stali sie mutantami, którzy nie wahali siępozostawić więźniów samych sobie, by zginęli w swych klatkach.

Zrin Beta.png

Konającego w celi Zrina odwiedził niezmiernie dziwny gość: górująca nad nim, przerażająca postać, która dotykiem sprowadziła na niego agonię. Potem zaś ta nadistota — Krotoplasta — po prostu zniknęła.

Kiedy Zrin obudził się, instynktownie stopił ścianę swego więzienia.

Torując sobie krwawą drogę przez hordę pomiotów Darkspore, Zrin uciekł w kierunku najbliższego miasta. Jego cele były proste: przeżycie i przyjemności. Jeśli Darkspore zaoferowałoby mu to, nie zawłaszczając przy tym jego umysłu, bez wahania zmieniłby front.

Zrin.jpg

Zdolności

Abilities plasma sunfist.png

Pięść Słońca

Uderza w najbliższego przeciwnika. Uderzenie jedną ręką podpala wroga a uderzenie drugą ma szansę porazić go.

Abilities plasma PainFuries.png

Ogary Bólu

Pierwsze 2 razy kiedy Zrin otrzyma obrażenia, przyzwie plazmowego sługę z ognistymi kolcami i atakiem wręcz..

Abilities plasma hardenedSkin.png

Pancerna Opończa

Za każdym razem, kiedy Zrin otrzymuje obrażenia, jego skóra twardnieje, zmniejszając przyszłe obrażenia.

Abilities plasma PlasmaColumn.png

Kolumna Plazmy Zrin tworzy wokół siebie kolumnę ognia i piorunów, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Advertisement