FANDOM

Roślinożerne komórki odżywiają się materią roślinną. Opis karty

Roślinożerca – orgaznim roślinożerny, który odżywia się roślinami w fazie stwora, owocami lub wodorostami w fazie plemienia, a w przypadku fazy komórki - materią roślinną. 

Zdolności

Faza stwora

Roślinożerca otrzymuje umiejętność syreni śpiew, która pozwala zauroczyć na jakiś czas stwory znajdujące się w pobliżu, co ułatwia uczynienie z nich sojuszników.

Faza plemienia

Roślinożerca otrzymuje umiejętność odświeżająca burza, która pozwala wodzowi nakłonić siły natury do rodzenia nowych owoców.

Oprócz tego na początku, w fazie plemienia, gracz otrzymuje płonące pochodnie oraz marakasy jako domyślne narzędzia.

Faza cywilizacji

Roślinożerca otrzymuje umiejętność aura remontowa, która pozwala naprawić wszystkie pojazdy i budynki.

Faza kosmosu

Roślinożerca otrzymuje umiejętność mistrz uprzejmości, która pozwala otrzymać zniżkę przy negocjacjach związanych z narzędziami towarzyskimi.

Ewolucja

Roślinożerca zostaje automatycznie przydzielony komórkom, które żywiły się więcej materią roślinną niż mięsem.

Zachowanie

Roślinożercy prawie zawsze posiadają ciekawską osobowość, a także nie atakują stworów o ile nie zostaną sprowokowane. Większość z nich patrzy na obcych z zainteresowaniem lub neutralnością. Roślinożercy posiadają więcej umiejętności dyplomatycznych niż bojowych, z tego powodu nie są groźnymi przeciwnikami.

Ciekawostki

  • Jeżeli roślinożerca podejmie próbę pożywienia się mięsem w fazie stwora, wtedy poczuje się chory i zmiejszy się jego wskaźnik głodu.