Wiki Spore
Advertisement

Regeneracja – zdolność uzupełniania zdrowia.

Faza komórki

W tej fazie regenerujemy się jedząc. Oczywiście jeżeli jesteśmy roślinożercami jemy rośliny, a jeżeli mięsożercami mięsem.

Faza stwora

Teraz mamy dwa sposoby na regenerację. Pierwszy to odżywianie się, a drugi to przebywanie w swoim lub sojuszniczym gnieździe (może, że jesteśmy przez kogoś atakowani. Pierwszy raz nad naszym stworem pojawiają się "plusy" oznaczające regenerację. Stwory, które nie należą do naszego stada nie mogą się regenerować.

Faza plemienia

Podobnie jak w fazie stwora, ale tu zamiast w gnieździe leczymy się w plemieniu. Mamy też możliwość wybrania lekarzy, którzy będą mogli szybko regenerować nasze stwory. Nasze zwierzęta hodowlane nie mogą się regenerować, ale sposobem na uzupełnienie tej straty jest oswojenie drugiego przedstawiciela danego gatunku po pokonaniu pierwszego. Mogą też się regenerować budynki. Wystarczy, że każemy naszym "wieśniakom" je naprawić.

Faza cywilizacji

Tu regenerować mogą się pojazdy i budynki. Mogą to robić tylko w okolicy swojego miasta jeżeli nie są atakowane. Podczas regeneracji budynków możemy zauważyć, że nasi obywatele naprawiają je przy pomocy prostych narzędzi.

Faza kosmosu

Wszystko odbywa się podobnie jak w poprzedniej fazie, ale tutaj aby naprawić statek musimy o to poprosić imperium, z którym nie jesteśmy w wojnie.

Advertisement