Wiki Spore
Advertisement
Arakna

Terror wprowadzony przez Araknę zainspirowało kilka osób z Nocnego Legionu. Zarówno jej sojusznicy, jak i jej wrogowie szeptem powtarzali jej przydomek — Kolekcjoner Dusz.

Arakna potrafi ciskać hiperfale zaburzającej działanie neuronów, inaczej zwane „duchowymi pociskami", jak też razić wrogów nekrotyczną energią. Potrafiła wydrzeć wszelkie sekrety nawet z najpotężniejszych przeciwników, rozrywając ich neuropsychiczne tożsamości, które niektórzy nazywają „duszami".

Dla dusz swych największych oponentów Arakna zgotowała dwa straszliwe losy: są przemieniani w śmiercionośną broń i obracani przeciw własnym towarzyszom broni, lub zostają karmą dla tysięcy jaj, jakie Arakna nosi w swym worku jajowym, gdzie czeka ich niewypowiedziana psychiczna agonia.

Zdolności

Abilities lancet.png

Nekrotyczny Piorun

Uderza śmiercionośnymi pociskami średniego zasięgu rażącymi nekrotyczną energią.

Abilities soulcollect.png

Kolekcjoner Dusz

Zbiera dusze pokonanych wrogów, zwiększając obrażenia zadawane przez Araknę i wzmacniając inne jej umiejętności.

Abilities soulvolley.png

Salwa Ektoplazmy

Wypuszcza strumień naprowadzanych pocisków, które przywracają Araknie zdrowie przy trafieniu.

Abilities necroburst.png

Widmowy Wybuch

Wystrzeliwuje wiele eksplodujących nekrotycznych pocisków o sile zależnej od ilości pochłoniętych dusz.

Zobacz też