Spore Wiki
Advertisement

Suklaa -sarja on sarja planeetanmuokkaimia. Siihen kuuluvat:

  • Suklaakukkula: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan suklaakukkuloita.
  • Suklaaneliö: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan suklaaneliöitä.
  • Suklaalammikko: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan suklaalammikoita.
  • Suklaakatu: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität suklaakadulle aloituspisteen ja suunnan.
  • Suklaajoki: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität suklaajoille aloituspisteen ja suunnan.
  • Suklaameri: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan suklaameriä.
  • Suklaatryffeli: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität lonkerovuorille aloituspisteen ja suunnan.
  • Suklaapyörre: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität suklaapyörteelle aloituspisteen ja suunnan.
  • Pyörrelaakso: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität pyörrelaaksolle aloituspisteen ja suunnan.

Hankkiminen[]

Planeetanmuokkaimia voi kerätä sieppaamalla niitä planeetoilta. Jos planeetasta lähtee keltaista singaalia, planeetalla voi olla planeetanmuokkain - kyseessä voi tosin olla myös värityslaite, harvinaisuus tai kaappareiden tekemä ansa.

Aluksen työkalut      
Advertisement