Spore Wiki
Advertisement

Ratas -sarja on sarja planeetanmuokkaimia. Siihen kuuluvat:

  • Rataskraatteri: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan rataskraattereita.
  • Ratasylänkö: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan ratasylänköjä.
  • Rataskanjoni: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität rataskanjonille aloituspisteen ja suunnan.
  • Rataskuilu: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität rataskuilulle aloituspisteen ja suunnan.
  • Ratasvuori: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität ratasvuorille aloituspisteen ja suunnan.
  • Ratasseinä: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität ratasseinälle aloituspisteen ja suunnan.
  • Ratasjoki: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität rataskanjoille aloituspisteen ja suunnan.
  • Ratastasanko: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan ratastasankoja.
  • Ratasmeri: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan ratasmeriä.

Hankkiminen[]

Planeetanmuokkaimia voi kerätä sieppaamalla niitä planeetoilta. Jos planeetasta lähtee keltaista singaalia, planeetalla voi olla planeetanmuokkain - kyseessä voi tosin olla myös värityslaite, harvinaisuus tai kaappareiden tekemä ansa.

Aluksen työkalut      
Advertisement