Spore Wiki
Advertisement

Ilmakehän muokkauslaitteet ovat työkaluja, joita käytetään planeettojen maankaltaistamiseen. Ilmakehän muokkauslaitteet voidaan jakaa energiapohjaisiin ja kertakäyttöisiin laitteisiin. Ne voivat vaikuttaa joko ilmakehään tai lämpötilaan.

Kertakäyttöiset[]

Kertakäyttöisiä ilmakehän muokkauslaitteita voi käyttää vain kerran,jonka jälkeen se pitää ostaa uudelleen.

Energiapohjaiset[]

Energiapohjaiset ilmakehän muokkauslaitteet ovat ensimmäisen ostokerran jälkeen aina saatavilla,vaikka vaativatkin energiaa.

Huomautukset[]

Täytyy kuitenkin aina muistaa että kaikki valtakunnat eivät pidä jos lasket heidän planeetan ekosysteemin tasoa. Jos nostat kaikki muut paitsi kropot antavat plussaa "Autoit planeettaamme" Varo kuitenkin mm. Asteroidinkutsupainiketta käyttäessi että kaupungit eivät kestä jos suuntaat meteoriitin niihin.

Elämänsauva[]

Elämänsauva on paras ilmakehän muokkauslaite. Kun sitä käytetään, planeetta menee automaattisesti T3 -luokkaan ja koko ekosysteemi täyttyy otuksilla ja kasveilla. Kuitenkin sillä on vain 42 käyttökertaa, eikä sitä voi hankkia uudelleen kuin toisessa tallennuksessa.

Aluksen työkalut      
Advertisement